måndag.. igen?


haha, lite kul bild tycker jag! hittade denna söta morgonrocken som jag fick när jag var typ 8 eller något, men den är så söt och skön så jag använder den nu ändå..
men idag var det måndag igen. snacka om att jag var trött idag asså! skoldagen började på korsbacka, hade idrott där men jag och cornelia tar ju bussen så vi kommer ganska tidigt, så jag la mig på bänken och sen somnade jag, haha! men vaknade av att klara knackade på dörren och mitt hjärta flög typ en meter utanför min kropp så rädd jag blev :$ men sen har jag hållt mig vaken hela dagen fram till jag kom hem för då sov jag till sex, haha! asså vafan jag är alltid trött?! men sen har det inte hänt någonting idag tror jag.. eller jo någon kille har testat på en dag i vår klass, men jag vet faktiskt inte hur hans namn stavas, fast det börjar på k iallafall x)
hej så länge, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0