tisdag då ja..


dagens outfit och facelook
magtröja - bik bok
shorts - hm

skolan var val inget speciellt förutom varm och det gillas bigigt mycket! när jag kom hem sov jag (som vanligt).. har precis ätit och då åt vi korv och någon potatis. och jag bara ''isch, detta smakar falukorv?!'' pappa bara ''du har inte tänkt på att det kan vara falukorv?'' haha, och jag hatar falukorv och det vet han så han försökte lura mig, buhu :( snart ska jag ta en dusch och sen kolla på big brother. har glömt att skriva att katerina åkte ut ur big brother, fuck asså. först rodney sen sonia och nu katerina :o men jag får väl leva med det men det suger ändå att dem har åkt.
ha det / ida holmberg

Kommentarer
Postat av: ULRICA

va med i veckans blogg,

vore kul om du var med

direktlänk : http://ulricanilssons.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-tar-ut-fem-styckna-efter-helge.html

2011-05-10 @ 20:17:10
URL: http://ulricanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0