shopping med cornelia

idag var det skola men efter skolan lämna jag min väska hos min moster och sen stack jag och cornelia till stationen för vi skulle till center syd. först åt vi på mc och sen gick vi runt lite och sen tog vi lite och dricka på mc. haha, fyfan va vi skratta då, skratta typ om allt som hände.. men jag handla ingenting förutom något till emelie men jag kan ju inte skriva vad ;) sen cyklade jag och cornelia hem från stationen. kom hem för några timmar sen och har duschat och sånt smått och gott. nu ska jag snart kolla big brother, hejdååå :)
bildbrist, super gammal? :o

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fin bild! :) och jättefin blogg också ;)

2011-05-12 @ 18:20:14
URL: http://vickivicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0