helgen

hejsan hoppsan! bloggade inte igår, busigt av mig :$ men det var iallafall såhär igår..
först var det handbollsavslutning. satt typ först och väntade på att vi skulle spela match och kolla på dem små när det lekte typ, lite segt menmen. sen spelade vi match med p97 mot ledarna. vi vann! (absolut inte på fusk) sen var det snabbt hem och fixa sig för sen stack jag hem till emelie med pick och pack, för jag, emelie, klara, cornelia, my, emma och philippa skulle sova där. vi åt, kollade på tv, hade kuddkrig och typ åt igen?! haha. men sen kom jag och min ursmarta och konstiga hjärna på att vi kunde springa i bh och shorts på gatan om något av dem länderna vi hejade på kom på typ första, andra eller tredje plats. haha och vi hejade på sverige (såklart), så då skrev vi in bokstäver på våra kroppar och sprang ute typ till lite över 1. hahahaha! allvarligt talat va det ganska självklart att det skulle vara min idé x) men sen kom vi in och värmde oss och kolla på film. och sen somna vi. det var så sjukt kul igår, det måste göras om förfan! älskar er tjejer
ni får en liten bild på oss igår, resten kommer ikväll om jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0