fredag och lördag

hejsan! har inte bloggat nu på 2 dagar :( men jag kan ändå berätta vad som har hänt..

fredag- skola som vanligt iallafall vad jag kommer ihåg. sen efter det var jag med emmy, kul som vanligt! på kvällen/natten sov hon här.
lördag- vaknade bredvid emmy och va med henne till 4 typ men sen skulle hon hem och fica sig för hon skulle bort. när hon hade åkt hem chillade jag och sen fixade jag mig. halv 8 stack jag till emmy och lisa sen och gick vi ner till valborget och träffade kompisar. först var vi vid måsängen men sen och vi till någonstans vid ån och då klättra vi upp på någon kulle så ramla jag ner från den, HAHAHA! och sen när vi skulle gå ner från den ramla emmy ner på stenar, såg sjukt kul ut! men sen gick vi vidare och då bara eric och felix i ån, usch :( när dem hade ''torkat'' gick vi tillbaka till måsängen och va där. så tappa ramez sin mobil i vattnat, haha det va så synd om honom. men sen börja den lysa så då hoppa ramez i och idag fungerar den!? :o sen gick vi hem till rebecka och hoppa lite. och sen stack jag, lisa och emmy hem. det va en riktigt lyckad kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0