vill göra om mitt rum

hejsan. idag var det skola som vanligt. vi ska göra en film på no:n som planeterna
och rymden och sånt, kommer bli sjukt kul! har varit en chill dag idag. jag längtar
imorgon för då är det fredag, jippiiiiie :D har typ ingenting att berätta om.. förutom
att jag vill göra om mitt rum & vill ha en walk in closet! men det med walk in closet
kan jag egentligen glömma, men vill verkligen ha det. men förhoppningsvis kan jag ju
göra om rummet istället, så trött på mitt gamla -.- men det blir nog inte på länge...
ikväll är det träning fast jag är trött men det ska nog gå att träna ändå. sen ikväll
är det big brother igen! skriver kanske i kväll får se, puss så länge!

bild på walk in closet för jag har ingen annan bild att lägga ut-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0