madicken today

hejsan, idag efter skolan dansade jag. gick bra tyckte jag, fast jag är lite klumpig :$
efter dansen hämtade mamma mig & körde mig till madicken. det var verkligen skit kul,
fast det brukar det ju vara med dig. jag & madicken är riktigt knasiga, måste jag säga.
vi spelade in någon video, men räkan & bläkan. kommer inte lägga ut den någon stans
tyvärr för då kommer vi skämmas ihjäl. men vi såg lite konstiga ut & sånt...
när jag kom hem skulle jag gå upp & kolla på big brother på mitt rum & så råka jag
ramla på en kudde som la på golvet, lite klumpigt igen. men kudden kan ju inte bara
flytta sig sådär! + när jag kom hem berättade mamma för mig att freddie (en fotograf
som jag känner) skulle ha någon modell så han fråga mig. kommer bli skit kul att vara
modell igen för det var ett tag sedan. det är ett kul & bra sätt att käna pengar på!
imorgon ska jag nog va med viktoria men innan det ska jag spela match, tagga tjejer!
sen sover jag antagligen hos viktoria också.
det har iallafall varit en sjuktkul dag & hoppas de sista 30 minuterna av denna dagen 
blir det också, haha. smsa mig hela kvällen/natten :)
godnatt & hejdå. kommer nog bild på mig & madicken från idag senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0