fotats

ställde klockan på 8.30 idag för jag skulle till lund och fotas, gick skitbra!
för er som inte vet det så var det för malmös valborg. den brukar vara
explosivt men dans och allt sånt och för att göra reklam för det brukar de
ha affischer på eld och sånt. men detta året ville dem göra något annurlunda
och ha människor på bilden och då blev jag tillfrågad om jag ville vara med
och det ville jag. så när ni är i malmö får ni hålla utkik efter skyltar, haha!
senare idag ska jag till malmö eller något för jag ska på någon invigning.
sen ska vi ha gäster ikväll, hejdå så länge.

2 bilder när jag har ''modellat'' innan i mitt liv, har fler men de här är dem ballaste-

 


sista bilden blev lite liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0