chillig dag

haha, idag har det varit min ''ta det lugnt dag''. vaknade halv nio för
emmy skulle fixa. sig sen när emmy hade stuckit så var klockan tio
typ, så gick jag och la mig igen och sov typ till tolv, riktigt skönt! som
ni kanske har märkt älskar jag att sova, haha. sen när jag hade
vaknat satte jag mig i uterummet och solade och läste i någon timme.
sen blev det mulet och då gick jag in och åt lite. sen ville jag och pappa
gå en runda så då gjorde vi det. sen kolla jag på tv och läste lite till
och sen duschade jag. sen åt jag igen och nu ''kollar'' jag på tv. kollar
på fenomen eller något på 5:an. egentligen väntar jag bara på big
brother som börjar klockan nio idag! BIG LOVE - BIG BROTHER 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0