bästavän

nu kollar jag på big brother, kuligt. och saknar min underbara vän, inte lika kuligt!
har inte träffat henne på as länge. först var hon i thailand i 2 veckor sen träffa jag
typ inte henne den veckan sen åkte hon till london och har precis kommit hem och
då har hon ju skadat foten så då träffas vi inte denna veckan heller eftersom hon
inte ska träna antar jag. och på fredag är det jägers, hoppas hon ska dit då!
annars kommer jag seriöst bära dit henne och om anna och linn inte heller ska
dit bär jag dem också. så nu får jag nog börja träna lite med om jag ska orka dem
alla tre ända till höör, men det ska nog gå. krya på dig nu iaf sötnos!
men snart ska jag sova, natti natti!

bild på mig och emmy, hehe-


Kommentarer
Postat av: din bästavän

naw gumman , jag saknar dig med så de gör ont !

vi måste verkligen träffas i helgen , för annars klarar jag inte mig !

jag älskar dig . <3

2011-03-15 @ 20:23:14
URL: http://emmyoolsson.blogg.se/
Postat av: ida

jag saknar dig med!

spelar 2 matcher på söndag och klara sover hos mig på lördag och du ska vara med anna och linn och lisa på fredag.. hur ska vi få ihop det? :(<3

älskar dig med

2011-03-15 @ 20:27:32
URL: http://idaaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0