söndag

förlåt, jag har inte hunnit lägga in något inlägg idag. för jag har spelat cup.
det gick skit bra, vann b-slutspel! bra kämpat tjejer!
efter matchen åkte jag, josefine & klara hem. snacka om att vi va trötta alla la & sov där bak, hehe..
nu ikväll ska jag sova över med bästa enäggstvilling, jag älskar dig!
när vi kom hem till henne åt vi mat, som felicia hennes storasyster hade gjort, mumms!
sen duschade vi & efter det började solsidan, som alla vet att jag älskar..
nu kollar vi på wallander, jag tycker det är läskigt :$
men jag har josefine bredvid mig så då är det lugnt.
imorgon blir det josefine på dagen, då ska vi göra collage lägger antagligen in bild på det imorgon.
sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog ta det lite lugnt & kolla på tv.
men nu ska jag & josefine kolla vidare på wallander!
har tyvärr ingen bild att lägga upp,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0