kristianstad

hejsan. nu har jag kommit hem från kristianstad. vi va på något museum.
det var inte så jättekul men jag dog inte i alla fall & det är ju bra!
fast antagligen kommer jag göra det imorgon eftersom det är skola, hihi.
jag orkar verkligen inte gå upp tidigt på morgonen & behöva anstränga
hjärnan en hel dag efter ett lov, hehe. det som är kul med skolan är ju att
man kommer träffa alla kompisar som man har saknat!
måste faktiskt säga att jag längtar till inatt för då ska jag testa
ett pogram jag har laddat ner på min mobil. det är typ att mobilen spelar in
när man pratar på natten & jag pratar jättemycket i sömne så får se vad
jag kommer säga :$ lite weird med kul.

det var nog allt jag hade att säga för tillfället, puss!
blir en bild på något rum på museet som var lite coolt :)


Kommentarer
Postat av: Anton ^^

Va kul! :D

Pusspuss :P

2011-02-28 @ 22:55:17
Postat av: ida :)

haha ;)

2011-03-01 @ 15:48:48
URL: http://idaaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0