super dag i lund!

hejsan alla söta läsare! idag så var jag och dem andra sjuorna i lund som jag
berättade innan. va sjukt kul! först va vi på en rättegång. jag och my tyckte att
han som var anklagad var skitsnygg, haha! sen gick vi runt lite i lund och kollade
på olika saker tillexempel domkyrkan, här kommer lite bilder:



haha, posarN!



på väg mot domkyrkan.
emil, my, emma, cornelia, simon, line, klara och emelie



klaris, hihi!

line och jätten eller något?

efter domkyrkan hade vi lunch så då stack jag och några andra till mcdonald's
och käka, mumsigt! blir några bilder från det också:



min mat, kräääääääääng.. (fast det längst bak är lines)



line kräng nummer 2, haha!

efter mcdonald's stack vi till den botaniska trädgården, va kul att fota alla
blommor så ni ska få se några bra bilder från det också:















sen gick vi till något sånt zoo med döda saker, här får ni bilder på det också:



kyckling med fyra ben, HAHA!



som jag kallar den. kassler med hår, hehe!





efter allt detta slutade vi och då stack jag, klara, simon, emelie, emma, my och frida
till espresso house och fikade sen gick vi lite i stan. har varit en sjukt kul och mysig
dag! tack till alla som gjorde den bra. ni får såklart bilder från espresso house också:


Kommentarer
Postat av: Cornelia <3

2011-04-08 @ 10:46:33
Postat av: Cornelia <3

2011-04-08 @ 10:47:11
Postat av: Cornelia <3

2011-04-08 @ 10:48:21
Postat av: Cornelia <3

2011-04-08 @ 10:48:49
URL: http://corneliashestar.blogg.se/
Postat av: Cornelia <3

Hahah, Daniel blev ju skitsnygg på den bilden x))) <3

2011-04-08 @ 10:49:45
URL: http://corneliashestar.blogg.se/
Postat av: Cornelia <3

Hahah, Daniel blev ju skitsnygg på den bilden x))) <3

2011-04-08 @ 10:49:46
URL: http://corneliashestar.blogg.se/
Postat av: Cornelia <3

Hahah, Daniel blev ju skitsnygg på den bilden x))) <3

2011-04-08 @ 10:50:03
URL: http://corneliashestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0