hemma från turkiet

hejsan hoppsan! igår kom jag hem från turkiet, hade det super där men det var tyvärr bara 2 dagars sol.. när vi skulle åka hem va det en gravid kvinna på flyget som nästan svimma eller något precis innan planet skulle lyfta. så vi fick köra tillbaka till flygplatsen, drygt! men vi kom iväg sen iallfall. när jag kom hem sov jag och sen stack jag till emmy och sov där, mysigt!

idag stack vi till centan, köpte örhänge och klämmor. sen stog vi i kiosken till påskacupen för dem små. när vi kom hem åt vi typ och sen hände det ingenting, och nu kollar jag på big brother såklart.

lite bilder från turkiet: 
stranden



bada en gång i veckan och det såg ut såhär ;)



ska bli bättre på att blogga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0