helg är alltid bäst!

hejsan! igår hade jag faktiskt inte tid med att blogga.. va i skolan på dagen sen efter det hängde jag och klara med line hem. sen på kvällen kom cornelia också vi typ gjorde taco! sen fixa vi oss och sen gick vi ut och spelade in en skräckfilm som vi gör på svenskan, haha! det va sjukt kul och man var ju rädd själv där ute i mörkret :$ men sen när vi kom in chillade vi och sånt, as mysig kväll! vaknade typ kl 4 i natt av att det va en katt på mina fötter som stack in klorna på mina ben och jag är svinrädd för alla katter! haha, så jag bara väckte klara och line som la bredvid mig och bara ta bort katten AHHHHH! hahahaahaha! men sen somna vi om och sen vakna jag typ 9 av att cornelia och line la och försökte viska men dom lyckades inte så bra med det.. men jag hade tur så jag somna om igen men då vaknade jag sen för dem satt och åt godis och snackade så jag sa så kan jag få en godisbit och sen öppnade jag ögonen och då la det en SJUKT stor spindel framför mina ögon och jag fick panik asså! haha, fast den var av plast men det såg man inte när man hade panik.. sjukt kul fredag iallafall! kommer kanske bilder sen..

nu sitter jag och väntar på josefine.. när jag skulle sätta mig sprack mina jeans, hahahahahhaha! men jag skriver med sen idag, puss / ida holmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0