dåligt gjort av mig

hejsan svejsan! jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga nu de sista dagarna, förlåååååt! men ni ska ändå få veta vad jag har gjort..

onsdag: i skolan var det fortfarande temavecka och de är inte så mycket att skriva om det för det är bara en helt vanlig temavecka.. men efter skolan stack jag till emmy och då typ snackade vi och sånt. sen stacka jag hem och fyllde i såna lappar inför utvecklingssamtalet så då missa jag big brother, hemskt! fick mitt efterlängtade smink idag med!

torsdag: utvecklingssamtal på morgonen. gick skit bra! sen skulle vi springa/gå maran. vi gick vilse, haha. sen va det tillbaka till skolan och då fortsatte temaveckan. efter skolan stack jag och viktoria hem till henne. snackade och åt och allt möjligt. på kvällen sovde jag där, mysigt. + missa big brother då också!

idag: vaknade jag bredvid viktoria och så fixade vi oss och sen cyklade vi till skolan. idag va det ju sista dagen på temaveckan och sista dagen i skolan, så sjukligt skönt med lov! efter skolan stack jag och viktoria hem till henne för jag skulle fixa my och viktoria till en dansuppvisning. hoppas det går bra för dem. och jag hoppas också det kommer gå bra för brudarna i laget som spela cup nu i helgen. se nu till att vinna den! kan inte vara med på den cupen eftersom jag åker till turkiet på söndag! längtar sjukt mycket!

sminket-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0